2a advent


Hej på er! Idag var det redan dags att tända det andra ljuset i adventsljusstaken. Herregud vad dagarna går fort. Nu har jag den här veckan plus måndag och tisdag kvar innan jag tar jullov. Den här veckan har jag ganska mycket som ska göras, ett antal examinationsuppgifter som ska in, två presentationer och på måndag har jag sista tenten så jag ska försöka klämma in lite läsning på den någonstans också. Men det känns inte helt hopplöst ändå, för när de här dagarna är över så får jag äntligen packa mina väskor och åka hem till Åland igen! Det kommer bli så skönt att bara få fara hem till mamma och ta det lugnt.
Idag sov jag ända till halv 10 och sen steg jag upp och skrev på min kursdagbok i missbrukarvård, som ska in på fredag. Efter det har jag kollat på Walking Dead hela dagen. Nu tvättar jag och Lukas är och köper nå olja till min cykel. Det går liksom inte att trampa, för dom bara fastnar. Hoppas han får den att funka så jag slipper gå till skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback