Sjuk

Hej på er! Ligger hemma halvdöd känns det som. Har åkt på en riktig förkylning och mår skit. Så jag har spenderat hela min dag i sängen med Pretty Little liars maraton. Känns som lite dålig tidpunkt att bli sjuk just. I helgen är det lite festligheter och på måndag ska jag operera bort två visdomständer. Så skulle behöva ta en riktigt lugn helg nu men eftersom det är sista helgen på Åland så blir det knappast så.
I måndags var vi upp med ett flyttlass till Vasa och jag fick äntligen se vår lägenhet. Den var riktigt mysig och stor också och jag trivdes från första stunden! Är så pepp på att få allt i ordning där uppe nu!
Hade världens regnoväder när vi kom till Åbo och det följde senare efter oss upp till Vasa. Men jag hade inget emot det, jag som älskar sådant väder för det är så mysigt.

Igår, onsdag, tog jag igen lite sömn på dagen. Blev inte mycket sömn på resan då jag har väldigt svårt att sova i en bil. På kvällen träffade jag Milla, Ellen, Ingeborg, Ingegerd och Sanna för lite picknick. Vi satte oss utanför lusse och åt och pratade. Var väl inte den bästa idén med en förkylning som låg och lurade så nu ligger jag här :P men trevligt var det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback