New beginning

Hej! Nu är allt äntligen på plats här i vår nya lägenhet. Har varit och tittat på skolan så jag vet vart jag ska imorgon!! Kommer dö av nervositet! Nä men spännande ska det nog bli.
Har börjat känna mig riktigt hemma nu. Vi har fixat fint här nu så det börjar kännas mer som ett hem. Känns dock fortfarande som jag ska åka hem om några dagar, inte bo här i 4 år! Nåja det tar nog ett tag att vänja sig vid tanken. Är så glad att jag har Lukas här med mig också. Känns lite tryggare så. Och äntligen har vi vårt eget lilla hem!
Har en makaronilåda i ugnen och tvätt i maskinen. Haha känner mig så vuxen! 
Ska just ut med cykeln en sväng, vi ska åka och kolla på Lukas skola hade vi tänkt.
Ha det bra allihop!
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ta bilder på lägenheten och lägg upp! :)

2013-08-26 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback