Hello autumn

 
 
 
 
Ja, det är fortfarande augusti, men för mig är det höst. Har varit så mysigt väder de senaste dagarna med regn och höststormarna som börjar komma! Älskar hösten!
Var ju till tandläkaren idag som skulle operera bort två av mina visdomständer som kommer få för trångt. Blev dock inget av det när de märkte att rötterna ligger på en känselnerv vilket kan leda till att om man försöker ta bort dem så är risken väldigt stor att jag förlorar känsel i käke och läpp. Sjukt läskigt! Så just nu kan det göra större skada än nytta att ta bort dem. Måste kanske dessvärre göra detta senare i livet om det blir problem med tänderna när de kommer upp som typ infektion och så och då måste de göra operationen trots risken att jag förlorar känsel.
Nu måste jag packa ihop det sista. Imorgon bär det av upp till Österbotten. Stannar först i Övermark några dagar eftersom det ska bli 70 års kalas för Lukas mormor! Sen vidare till Vasa. Det kommer kännas konstigt att stanna där sen och inte åka hem. Det kan hända att vi inte kommer till Åland igen förrän till jul. Beror på om vi har nåt höstlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback