Tredje skolveckan

På söndagen for vi på bio, på Pirates of the Caribbean 4. Den var bra. På tisdagen var vi till träningsverket på idrotten och dansade Streetdance och House! Askul! Sen var alla 2or till Mariebad i några timmar på ett evenemang som Crosskey ordnat. Vi var indelade i lag och körde lite tävlingar och det var trevligt! Vann en biobiljett då mitt lag kom 2a... Och jag som typ bara har varit på bio dom senaste veckorna.. men första pris var presentkort på Äventyrsgolfen! Hahah!
Efteråt fick vi lite att äta.


Milla Stark!

Sen for vi hem. På kvällen övningskörde jag ganska länge med mamma. Det gick riktigt bra :)
'
På onsdagen var det vanlig skoldag och på hålet var jag med Krille till glassbaren.





På kvällen kom Lukas till mig.

Torsdagen var tråkig först för jag hade bara en timme på morgonen och sen skulle jag vänta tills Lukas slutade. Fixade på mitt och Bianas hälsaprojekt och sen efter 4 var jag med henne en stund innan jag gick till Fantasia där Lukas och hans familj var och åt. Efter det skjutsade vi Lukas till bilskolans kontor och for tillbaka in till stan medans vi väntade på honom. Sen for jag med hem till honom.

Igår (fredag) så hade jag nästan full dag. Jag och Biana höll vårt föredrag och det gick bra! Sen efter skolan hängde jag med Milla, Ellen och Krille en stund och sen for jag hem.
Inatt sov jag cpdåligt. Idag ska jag på begravning.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback