You Da One

Idag har vi tisdag 22 November och är mitt inne i provperioden hell yeah. Har prov på torsdag först men ja. Jag orkar inte öva idag ännu. Sitter och lyssnar på Rihanna för tillfället och rensar ur lite onödigheter ur mitt rum. Flytt snart!
Har slitit hårt på gymmet både igår och idag och jag är stolt för det! Sket ju sig ett tag där och jag trodde jag var förlorad i min lathet men det gick förvånansvärt bra att komma tillbaka. Ska bara försöka hålla det också. Fast snart går kortet ut...
Annars hade vi samling idag med mycket musik osv. Sen lite bild och jag målade på min tavla. Väldigt slöa dagar i provperioden kan man säga.
Helgen har varit väldigt lugn och skön. Blev inget festande. Men fyfan vad bra Breaking Dawn var!!! Jag dog!
Sen har jag och Lukas tagit det lugnt och kollat på lite film och sånt. På lördagen var vi med Milla, Linnea och Krille en stund. Vi töntade oss och sen kollade vi på The Human Centipede.


Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback