Update

Hallååå! Ursäkta men jag har verkligen behövt en paus från bloggandet eftersom den här veckan har absolut varit den mest intensiva på länge. Hade bilteori måndag, tisdag och onsdag och på torsdagen skulle vi ha in en geografiuppgift som jag jobbade med all ledig tid jag fick mellan skolan och bilteorin. Nu har jag bara en bilteorilektion kvar!!! Ska bli så skönt! Men iallafall så började provperioden på fredagen, alltså igår och jag hann knappt öva alls på finska provet, men håller tummarna för att det gick bra. Iallafall gick mitt muntliga prov bra.
Plus att igår hade jag min första körlektion och jag trodde jag skulle skita ner mig av nervositet men det gick riktigt bra och det var jättekul! :)

Det var väl i princip den här veckan lite kort.


Milla och jag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback