Sommar snälla nu!

Tja! Har just suttit och övat geografi i några timmar och nu är jag så otroligt trött så jag orkar verkligen inte öva nåt mer! Har massor kvar men jag tar det senare. Har aldrig varit såhär trött under en provperiod förut. Men det är ju slutspurten nu så. Kan jämföras med sista sträckan på 3 kilometerstestet i högstadiet haha!
Men nu är det bara 4 prov kvar detta år! Sen är första året i gymnasiet avklarat och helt sick vad fort det har gått!!


Bilden är från bovik i lördags när det blev en tur ut med båt :)


Kommentarer
Postat av: ellen

lixom helt sick att jag inte fattar vaaaaaad lixom !?!?!? (jag gör det här för att du komentera min blögg) pusspuss!

2011-05-23 @ 18:30:38
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback