Onsdag

Hej! Jag fattar ingenting. Just nu känns det som jag är längst nere på botten men samtidigt på toppen. Är både så jävla glad och lycklig men också ledsen. Känns lite jobbigt men ganska behagligt.
Igår var jag på bilteori på kvällen igen. Fick byta däck på en bil bland annat. Idag hade vi konditionstest på idrotten och det gick faktiskt bättre än jag förväntat mig! Jag är asförkyld och det blev faktiskt lite bättre efter det känns det som. Lite underligt.
Annars är jag bara glad att den här dagen är över. Onsdagar är det gränsfall att man ska klara av kan jag berätta. Men ikväll blir det dans! Jag känner mig otroligt taggad faktiskt! Och så ska jag till pappa en sväng och äta middag! :)


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback