MÅNDAG

Tjena människor! Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag haft iallafall så jag fått ha min älskling här hela helgen! Nu är det måndag men det känns ändå sjukt bra för det här är sista veckan i skolan!!! Helt sjukt! Kan knappt fatta att jag har gått ett helt år i gymnasiet redan. Känns just som jag började lusse ju!
Dock har jag ett prov kvar ännu som ska skrivas imorgon. Biologi. Jag skrev säkert om det förut. Men fyfan vad jag ska chilla imorgon när jag kommer hem! Har inte kunnat slappna av alls ordentligt sen provperioden började och jag började övningsköra osv.

Imorse var jag på avancia innan skolan. Började sen 12 med biologiförberedelse och sen utvärdering i religion. Och jag är så jäkla glad för det gick mycket bättre än förväntat. Fick en 9a!
Efter skolan var jag till Dinos med Pamela och Krille och snacka skit med dom hur länge som helst tills jag kom på att jag måsta till bussen.

Nu ska här pluggas biologi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback