Kärlek

Är sjukt dålig med bloggen just nu men har så himla mycket nu så jag måste prioritera annat.
Helgen kan beskrivas med ett ord: UNDERBAR.
I fredags for jag till bilskolans kontor och fick alla papper och material. Ganska overkligt känns det ju! Trodde aldrig att den dagen skulle komma ärligt talat! Men ja sen hämtade vi min syster och sen in till stan efter Lukas som sedan var här hela helgen. Vi har tagit det rätt så lugnt och bara myst och kollat på film och haft det jättefint :)
På lördagen alltså valborg var vi till Öra med folket och grillade lite. Gött!

Idag har jag haft en lång men rolig dag. Först skolan 8-4 och sen nu på kvällen var jag på mina första bilteori lektioner! Det var trevligt :) Blir några rätt så långa dagar nu framöver och så småningom börjar även mina körlektioner. Det är nog lite skräckblandad förtjusning för mig! Hoho fan vad jag längtar tills jag fyller 18!

Nu ska jag sova! Godnatt people!


En bild från lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback