Helgen

Hej på er! Tänkte skriva lite snabbt om helgen eftersom jag inte hunnit blogga. Den har iallafall spenderats i Lemland hos min fina pojkvän :) Åkte dit i fredags efter skolan och på kvällen gjorde vi inte så mycket mer än bara tog det lugnt och hade lite fredagsmys.
På lördagmorgonen var Lukas gullig och fixade lite lyx med frukost på sängen :) Resten av dagen var lugn och skön och jag lyckades till och med somna en stund på dagen. Det brukar jag inte göra så ofta. Men man blir väl lite smått slutkörd med de veckor som jag har just nu. På kvällen såg vi på tv på kvällen är din med någon unge som fick träffa justin bieber. Sen såg vi på film.
På söndagen måste jag åka hem för jag skulle på dop till min kusins bebis! Efter dopet åkte jag till skogsområdet med min mamma och syster och fixade lite på biologi projektet. På kvällen åkte jag tillbaka till Lemland där det blev lite bastubad och mys. Vad jag älskar min Lukas! ♥

Det var väl ungefär min helg lite såhär snabbt!

Jag återkommer med lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback