Halvvägs

Tja! Nu har jag redan tagit mig igenom halva bilteorikursen! Känns väldigt bra. Hade från 17-20 nu både igår och idag. Annars fick vi sluta tidigare idag från skolan tack vare att idrottsklassen var borta så vi slapp matten! Så efter skolan var jag med Lukas och Simon i stan och sen träffade jag också Linnea. Det var ett tag sen jag såg den flickan!
Nu vill jag ha helg, HELG alltså! Känns som det skulle komma riktigt passligt just nu. Men imorgon blir det middag på Dinos med lite trevliga människor! På torsdag ska jag försöka ta mig ut till mitt skogsområde hade jag tänkt. Och även börja med lite provläsning! Nästa vecka drar det igång igen. Men det är slutspurten och snart, snart, snaaaaart är det SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback