Bra dag

Dagen blev ändå bättre än jag hade trott. Jag övade nästan ingenting till franskaprovet, men det kändes ändå okej. Efter det var jag med Lukas och Sandra till hesburger en sväng och vid 12 hade jag matte och efter det biologi. Känner mig lite lugnare inför nästa veckas biologi prov. Vi ska först skriva ett teoriprov och sen åka ut till ramsholmen och skriva artkännedoms prov i fält. Och äta muffins har Johanna lovat oss! ;)
Imorgon har jag matteprov men jag funderar på att skita i det och koncentrera mig på mitt biologiprojekt istället.
Efter biologin var jag med Lukas till Nikolaj och fikade och sen träffade jag också Linnea en stund. Sen blev det Avancia och sen hem.

Nu är jag hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback