Onsdag

Äntligen är den jobbiga delen av veckan avklarad! Jag älskar torsdagar för efter dem kommer fredag! Och så har jag ju jävligt chill dag med massa håltimmar plus att jag slutar tidigt! Sen fredagen är ju så jävla soft så det är ju bara att älska läget!
Idag hade vi ingen lärare på psy så vi gjorde nå grupparbeten men vi gick därifrån och sen kom nahid och skulle se att vi var där men det var ju ingen. Så var vi till gnisten på idrotten och åkte pulka. Det var faktiskt riktigt roligt! Sen skrev vi uppsats på engelskan. På infon var det en där och föreläste om hur man sköter ett företag typ och sen hade vi kemi och ja våra kemitimmar är ju så himla roliga! Haha världens flummigaste timmar iallafall.

I helgen händer det nog något skulle jag tro. Om inte annat så fyller sötaste Linnea 17 år på lördag! Så det får bli en bild på henne.


Kommentarer
Postat av: Linnea

puss :* på dej söta henni :)) btw har inte sett dej på länge :c

2011-03-09 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback