Nya tag

Efter en välbehövd helg bestående av enbart vila, så tar jag nu nya tag för en ny skolvecka. Känns helt bra faktiskt. Tror inte jag har några så värst jobbiga saker som ska göras denna vecka. Förra veckan var den jobbigaste och nu är den över.
Min tv funkar inte heller såklart. Den gör aldrig det när det kommer program jag vill se. Men får väl se det från den ljusa sidan att då kanske jag får lite läxor gjorda iallafall!
Mår förresten mycket bättre nu, även fast jag vaknade upp med feber imorse. Men känner ändå att det inte kommer ta länge innan jag är helt frisk. Dock blir det nog ingen träning på åtminstone den här veckan. Vill inte riskera att förkylningen bryter ut på nytt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback