Nice price

på burger king. Hallå på er! Idag är jag cp förkyld men dagen har varit bra hittills. Började med psykologi som är mitt favvoämne och fortsatte med idrott som jag skippade. Gick och räknade båtar som satt fast i isen istället.
För det var så mycket roligare.. Nu håller min egen hals på och kväver sig sjäv och snart ska jag ha engelska. Vi ska fortsätta spela sänka skepp. Sista timmarna har vi fucking kemi. Det är det enda dåliga med dagen typ. Och att jag slutar 4. När jag kommer hem ska jag skriva ett tal till min mor och skriva ett referat om hästar som dör av magsår. Fortsätter det såhär så kommer jag gå samma öde till mötes som de stackars hästkräkena.

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback