Natti natt

Nu känns allt lite bättre. Har fått till en bra grund för mitt tal som jag ska hålla på fredag. Det var mest det jag var orolig för. Referatet imorgon ska nog gå bra. Det ska typ bara vara en halv sida långt. Nice prize på burger king.
Annars ikväll så ringde Kristoffer och sa att han var i hammarland. Moppobilen funkar igen så han undrade om jag ville komma med till kattby. Där hittade vi Linnea men hon var kissnödig så vi åkte och hälsade på papi och syster istället. Senare träffade vi även Milla en liten stund.

Nu sitter jag och lyssnar på världens finaste låtar. Har återupptäckt mina favoritlåtar från när jag var yngre!

Dagen i skolan var flummig och rätt så chill. På engelskan spelade vi sänka skepp och klassen var allmänt flummig. På kemin var alla trötta. Det är då det är som roligast.

Nu har jag tagit en panadol och ska lägga mig och sova. Snart är det helg! Godnatt!


Har många konstiga bilder från sportlovet. Den här är från i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback