I'm by your side

Varför känns allt så himla bra just nu? Vet inte men imorgon ska vi framföra våra tal på svenskan. Jag är inte riktigt färdig ännu. Måste få upp det till 3 minuter. Men har hittat precis de ord jag vill säga. Det känns så bra! Sen om det duger till vår lärare är ju en annan sak, men medans jag skrev det så slutade jag tänka på det som en skoluppgift och skrev istället precis det jag kände. Ska hålla tal till min älskade mami ♥

Nu är jag inte ett dugg nervös, men imorgon kommer jag säkert halvt svimma och dö pga nervositet! Tur som fan att vi har det dom första timmarna.

Vad händer annars imorgon då? Jag tror jag hörde något om att käka på Maneechai efter skolan.

Yes, men hörnini vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback