Fan!

Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar denna blogg! Vårt internet hemma är helt dött så jag har inte kunnat skriva på länge.. Hoppas det fixar sig idag. Jag blir så otroligt rastlös utan internet!
Just skrev jag psykologiprovet och jag har ingen aning om hur det gick. Men inte tror jag att det gick helt åt.. fel håll iallafall.
Imorgon är det freeedag. Kan tyvärr inte njuta av den tanken just nu för klockan 9 imorgon bitti skriver jag ett fruktat historiaprov som jag inte hunnit öva på!

Annars då så hade jag lite tråkigt i tisdags vilket resulterade i att mitt hår fick bli lite mörkare!

Nu ska jag gå och se om någon vill komma med mig och äta. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback