1 mars

Godmorgon! Imorse var jag på gränsen att stanna hemma eftersom jag inte orkade stiga upp ur sängen.. Och det är bara tisdag ännu. Stabilt? Men jag släpade mig upp iallafall. Nu har jag lyckats skriva färdigt en läslogg men den blev jättedålig för jag orkade inte ens försöka. Har svenska om typ en halv timme. Jag dör vad tråkigt. Jag vill ha helg nuuu! Dagens planer utom skolan idag blir att catcha up med läxläsningen lite. Jag måste verkligen det.

Annars så hade jag lite smått oroväckande känningar i halsen imorse. Om jag blir sjuk nu så dör jag. Har hållit mig frisk hela vintern! Vilket är ganska olikt mig. Men jag brukar åtminstone en gång per år bli liggande med typ 40 graders feber någon vecka. Detta har inte hänt sen januari 2010 så det är bara en tidsfråga. Häh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback