Juli

Ny månad! Ursäkta för dålig uppdatering men jag har jobbat förra veckan och efter jobbet har jag umgåtts med min pojkvän. Det är lite tråkigt att han jobbar på dagarna och jag på kvällarna för det mesta.
Så i veckan har jag varit i Lemland några gånger och annars har Lukas varit här hos mig.
Hela veckan har jag mått ganska skit eftersom jag blev ordentligt sjuk och är det fortfarande. I fredags fick jag någon sorts fel på ögonen också och när jag vaknade på lördagen var de helt igen-klibbade så jag inte kunde öppna dem.. hehe.
I lördags var jag med Lukas, Anton, Jonas, Simon och Molly till Gröna Lund. Det var riktigt trevlig och vi hade varmt och soligt hela dagen!

I går, alltså söndag var Lukas här hela dagen förutom att han var och tränade en stund. Imorse åkte han på jobb igen och jag saknar honom redan.

Idag börjar jag jobba kl. 4 och jobbar till 9 ikväll. Dör en smula när jag tänker på det men å andra sidan är det ganska dåligt väder idag så jag ska nog stå ut.
Innan det ska jag försöka städa mitt rum som ser ut som en krigszon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback