You think you're cooler than me

Ni måste förlåta mig för att jag aldrig bloggar.. Men ärligt talat, vad ska man skriva om när man går i skola och alla dagar ser precis likadana ut? Jaja men jag skriver nu iallafall. Idag är det söndag och den har varit riktigt slö och lite småtråkig men samtidigt otroligt mysig och skön. Har suttit och gjort biologiuppgifterna, vilket faktiskt var ganska avslappnande! Sen annars har jag legat i sängen och lyssnat på the voice och kollat lite smått på massa repriser på tvn som alltid på söndagar. En helt vanlig skön söndag helt enkelt.

Och så måste jag tillägga att gårdagskvällen var riktigt trevlig! Hade ont i ansiktet efter allt skratt.


Bilden får representera gårdagen eftersom.. det var den enda bilden jag hade därifrån! :)


Kommentarer
Postat av: ellen

just chillin' ! jag hade ont i magen :b

2011-01-16 @ 18:08:19
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback