Trött

Jag vill sova. Jag dööör på riktigt! Tur att det är fredag imorgon.
Ja för idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Eller gjorde en lång, seg och utmattande hörförståelse på engelskan. Och en rätt rolig labb på fysiken hehehe. Men slutade halv 2 så det var inte sådär jättejobbig dag iallafall. Så efter jag hade slutat hängde jag på handels och sen blev det avancia. Dock tog jag det relativt lugnt idag för jag kan knappt röra mig. Har sån jäkla träningsvärk så det är inte klokt. Så imorgon får jag bara vila och sen köra på lördag istället. Bokade bodyjam så då jävlar!
Förrästen så gjorde jag faktiskt några biologifrågor nu när jag kom hem också!


Ska duscha snabbt och sen lägga mig och läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback