Tom

Tjah! Idag är det lördag.. Fyfan endast en dag kvar på jullovet. Jaja idag var det meningen att jag skulle fara till avancia men när jag vaknade kunde jag knappt röra mig så jag skippade det. Var och handlade till stan istället.
Ska nu försöka plocka fram skolböckerna (NO!) och ikväll film med tjejorna.


Gårdagens tidsfördriv på paint. Blev inte helt nöjd men efter timmatal av arbete fick jag bestämma mig för att den var klar. Har bara använt pensel. Jaja det föreställer Tom Kaulitz. Hoppas det syns iallafall.


Kommentarer
Postat av: Henrika

Jättefin bild, du är jätteduktig! :D

2011-01-08 @ 15:42:16
Postat av: Rebecka

omg, visste inte du kunde sånt :o skitsnyggt ju! såg direkt vem det föreställde tillåme ;)

2011-01-08 @ 16:38:30
URL: http://rebeckae.webblogg.se/
Postat av: Frida

Damn, riktigt, RIKTIGT fin :D! ja man ser att det föreställer honom :)!

2011-01-08 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback