Slö söndag

Usch vilken slö dag det har varit. Är fortfarande jävligt trött trots att jag sov hela dagen igår. Idag har jag legat i sängen i princip hela dagen. Fram mot kvällen blev jag desperat och ville fara och träna men kom på att Avancia bara hade öppet till 4 idag. Imorgon börjar alla jobba och jag blir ensam resten av veckan. Vad tusan ska man göra då?
Nu är det bara en vecka kvar på jullovet. Jag villl verkligen inte inte INTE tillbaka till skolan. Har så mycket grejer jag måste ta tag i då som jag borde börjat med för längesen. Och provperioden närmar sig med stormsteg. Kommer defenitivt bli den värsta hittills. Orkade inte koncentrera mig alls på skolan innan jullovet så kommer inte ihåg någonting nu känns det som.

Ja men nu börjar vårterminen och den brukar väl gå relativt snabbt tror jag. Man har ju ganska många lov då.

Kan inte fatta att det redan gått ett halvår i Lusse. Sick ju! Tiden går otroligt fort.


Lite lagom charmig och sliten bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback