No pain is forever

Vet ni vad?! ...Heheh tänkte skriva värsta arga inlägget, men jag kom av mig. Men nån/någon/några kan känna sig lite träffade iallafall annars är det ingen mening att jag skriver det här. You're so going down!! Helt klart. 
Nog om det. Jag vill vara 18 nu och ha körkort. Vad är det för idé med att va ledig och sitta inne och glo på en f*cking skärm hela dagarna. Som att man inte får nog med sånt när man går i skolan. Jävligt frustrerande!! (Egentligen vet jag inte varför jag är arg.)

Näe nu tänker jag gå och lägga mig väldigt tidigt och vakna tidigt och dra och göra något roligt. Och eftersom ingen vill va med så FINE!!! Jag gör det själv.

Jag är så arg så jag bara lipar. Men det är ingens fel så ta inte åt er. Eller jo lite kan du/ni/han/hon/den/det ta åt sej. Hehehehe... fast det var ju ingens fel kom ihåg det. Eller..?


Kommentarer
Postat av: ellen

henni... talk to me!?

2011-01-04 @ 21:18:02
URL: http://ellott.blogg.se/
Postat av: Milla

Vaddå ingen vill göra något?! Det är ju du som inte hör av dig! Ring bara när du vill göra något, jag är ju också ledig daa! haha

2011-01-05 @ 10:34:28
URL: http://millastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback