Monday

Alltså tja! Nu sitter jag i skolan igen back in business osv. Helt okej känns det väl ändå. Började måndagen kl. 10 med dubbeltimme matte och man kan väl inte få en bättre start på vårterminen!? Haha man måste ju bara älska våra mattetimmar med johnny! Nu är det håltimmar som gäller och sedan biologi som jag faktiskt ser fram emot. Jag vet att jag borde laga mig iväg till avancia idag men skitsamma har inga grejer med mig. Får köra extra hårt resten av veckan.
Nu sitter jag och längtar efter min födelsedag. Jag älskar att fylla år! 9 dagar kvar enligt mina beräkningar.
Nu ska jag fortsätta med det jag gör.. sitta och se iskall och cool ut typ. Som alltid.

Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Totte

sv: Kanske om du är snel :P

2011-01-10 @ 21:52:44
URL: http://tottebrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback