Tisdag 25 januari

Godkväll!! Dagen har varit fantastisk som alltid, för att inte tala om hur fantastisk den blev när matte/fysik lärarn var borta så slapp tre timmar! Jag dog av lycka. Så jag tassade iväg till avancia och pumpade lite redan klockan 3. Musklerna bara växer! Nej nu ska vi inte överdriva. Sen lade jag mig i avancias soffor och övade på fysikprov, men jag höll på att somna eftersom deras soffor är så himmelskt mjuka.
Sen köpte vi en sallad vid hugge för mamma hade glömt köpa mat när hon var och handlade eller något så det blev (som vanligt) ingen ordentlig middag.

Jo och btw så gick det döbra hos tandläkaren idag. Allt var perfekt (som vanligt). Haha.
Plus att jag fick bra i biologiuppgifterna från förra veckan. Jag tyckte det var bra iallafall.

Morgondagen då kommer bli chill (som vanligt). Slutar halv 2. Fan vad glad jag är (SOM VANLIGT!!) :)


En rätt så gammal bild.


Kommentarer
Postat av: ELLEN

skryt lagom......

2011-01-26 @ 15:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback