Godmorgon!!

Wiho! Känner mig mycket bättre nu. Fast igårkväll när jag skulle sova var det två huliganer utanför mitt fönster och knackade, så jag tog en pratstund med dem, hehhe!
Ja men så imorse vaknade jag 7 och tänkte stiga upp. Men tackar gud att jag inte gjorde det för då skulle jag missat en helt underbar dröm. Hmhmm. Så jag somnade om och vaknade igen klockan 10.

Dagen idags planer ser mera lovande ut. Måste ur min har-inget-att-göra-depression. Ska till Avancia senare på dagen. Far dit med buss och blir antagligen där några timmar. Perfekt!

Och så har jag kollat på sommarkläder! Jag avlider på riktigt! Jag längtar verkligen till sommaren. Maahaha.



Btw så fyller jag år om exakt 2 veckor. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback