18 januari

Hej samtliga! Dagen skulle varit jobbig och lång men den gled förbi sådär snabbt och smärtfritt och var en väldigt rolig dag. Idag var 9rna från khs och hälsade på. När jag hade bild kom min syster in plus en hel drös med andra så då blev jag glad haha! Hon såg så söt ut :)
Ja och för övrigt så var väl lektionerna kul och matten blev lite extra flummig hehe. Det förekom ett litet utbrott.
Nämen hörnini ska gå och se om mamma behöver hjälp med maten. Haha vi har i princip ingenting hemma så mamma och jag blev lite extra kreativa och kom fram till att dagens middag får bli en korsning mellan plättar och pannkaka med glass och sylt.. Haha härligt!


Cp-dålig bildkvalitet men jaja glad är jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback