17 JANUARI

Hejsan! Hoppas allt är bra. För mig är det skitbra faktiskt! Färdig med biologin plus att jag har hittat min nya kärlek!♥ som jag älskar av hela mitt hjärta! och som höll mig vaken hela natten.. men ändå!
Haha det är en låt som jag snackar om ifall någon undrade. Men den är väl antagligen för ny ännu för den har inte kommit upp någonstans i bra kvalitet ännu. Men jag lovar att hålla utkik och lägga upp asap! I promise! För den är verkligen helt underbar.

Jo och jag är en liten mes för jag vågar inte skicka in biologin med räsla för att jag ska komma på något i efterhand. Ehehe ska nog ta mig i kragen och mejla iväg den nu.




Kommentarer
Postat av: ellen

hahahah asap........ HAHAHAHHA

2011-01-17 @ 19:57:04
URL: http://ellott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback