17 år

Nu är jag äntligen 17 på riktigt. Föddes klockan 8 på kvällen nämligen så! Har iallafall haft en jättefin födelsedag! Blev väckt med sång och presenter imorse! Tack så hemskt mycket! Och tack för alla gratulationer!

För övrigt är jag helt slut. Har spenderat min födelsedag i svettiga träningskläder ungefär! Haha låter mysigt. Men imorse på idrotten hade vi ett riktigt tufft boxercise pass. Nu är jag så jävla död i armarna! Och efter att jag hade slutat var jag och gymmade till Avancia. Och nu på kvällen var jag och dansade till avancia också. Död!
Men det var härligt. Så kan man äta tårta i helgen nomnomnom! Hehe.

Idag blev jag stolt ägare till detta:





Är så himla glad!

Men just nu är jag så himla trött så jag kommer däcka direkt när jag kommer i säng! Berättar mer vad jag fick senare eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: rebecka

ååhh, måst kom å lira lite på sportlovet! :D

2011-01-19 @ 22:42:38
URL: http://rebeckae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback