Suomen kieli

Alltså jag har så tråkigt så jag avlider snart! Fy tusan vilken äckligt slö dag. Och jäkla tråkigt väder det ska vara då. Igår var det ju så fint och soligt. Ja men min dag har bestått av finska och gossip girl. Har suttit och kollat på första skivan av 3 säsongen hela dagen om igen för jag orkar inte byta skiva. Samma skiva som jag kollade på för några dagar sen. Den var färdigt i datorn så det passade bra tyckte jag.





Vaknade vid 8 imorse av en jäkla mardröm om att jag råkade skära av hela handen på kökskniven och sen blev min syster och jag jagade av nåt freak i skogen och det var sådär att vi sprang och sprang men vi kom aldrig framåt! Usch vad hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback