Söndag 27.2

Hallå! Har varit sämst på att blogga dom senaste dagarna, men det var skönt med en paus. Imorgon börjar skolan igen och jag kan inte bestämma mig för om det är jobbigt eller bara skönt. Mest ska det nog bli skönt tror jag att få in lite rutiner igen. Det känns som jag har varit ledig i typ en månad.. Haha konstigt. Men kanske för att alla dagar sett så olika ut.

I torsdags kom Linnea och Kristoffer hit. Kristoffer har bott här sen dess och for hem för några timmar sen och Linnea åkte hem på fredagen. På fredagkvällen var vi till henne och spelade wii. Lördagen började med träning på avancia och på kvällen kom först Linnea hit och senare kom även Rebecka och hon stannade över natten.
För övrigt har det varit gossip girl-maraton här sen i torsdags.

Nu är det väl dags att ta tag i alla läxor igen och senare ska jag träffa Milla och Linnea :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback