Rädda mig

Åh vad klockan ska gå långsamt idag då.. Kan inte förstå att jag längtar till skolan imorgon. Jag skiter i att vi har prov, bara jag får komma ut bland folk igen. Ni kanske förstår hur tråkigt jag har haft idag.
Allt som allt har jag pluggat på finska prov ca. en halv timme sammanlagt. Pratade med mamma om att jag känner att jag aldrig övar något mycket på proven, när man hör andra som bara: jag övade typ 8 timmar på provet!! då får jag bara ångest och känner att jag nog övat för lite. Men jag klarar ju mig bra utan massa pluggande så mamma tycker inta jag ska oroa mig. Hon är så fin!

Imorgon är det ju fredag också. Då brukar det ju hända roliga saker. Och sen helg och då är man ledig igen. Men känner verkligen att jag inte vill sitta hemma och uggla då. Vi får se helt enkelt!

Juste! Ska skriva provet med Millas grupp imorgon heheehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback