Onsdag!

Godkväll! Dagen har varit fruktansvärt jobbig. Gick från 8 till 5 över 4 med full dag. Idrotten var på sjömans och infotimme om valen inför nästa år. Kill me. Sista timmen minns jag ingenting av haha. Men nu känns det lite bättre efter dansen.

Imorgon kommer jag gå till skolan med lite skräckblandad förtjusning. Kladdkaronka. Det betyder att treorna tar över skolan och hittar på massor med saker med oss andra. Haha man har ju hört lite berättelser om tidigare år och då blir man ju lite smått nervös. Vi har fått instruktioner om att komma svartklädda och ha med oss någon röd filt eller handduk eller något? Kläderna skulle vara sådana som fick bli förstörda. Nice! Det kommer blir riktigt spännande!

Nu ska jag duscha snabbt och kolla vad vi har för läxor, sen ska jag soooova och nu är det inte långt kvar till sportlovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback