Gokväll

Usch alltså dagen har varit lagom tråkig. Kan ju vara skönt det också ibland men jag höll verkligen på att dö av tråkighet idag. Vi var till stan och handlade en sväng och så fick jag för mig att städa garderoben, så jag plockade ut allt och.. såklart orkade jag ju inte plocka in allt igen.. så typiskt mig.

Nu sitter jag och funderar ut lite planer för morgondagen. Längtar sjukligt mycket till avancia så det blir antagligen där jag kommer befinna mig imorgon. Fick med mig lite nya träningskläder från stadium igår så då känner man sig ju lite extra peppad!
Och så har jag ju lovat min syster att komma dit någon timme imorgon också.


Någon ful bild från kryssningen som jag snodde från Krille, när jag sitter och skiter i hytt-fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback