Genau wie wir

Usch vad söndagar är tråkiga och jobbiga och inte minst brutala. Man måste ställa sig öga mot öga med veckan som kommer. Två prov plus periodbyte. Mm mysigt. Men gud vad jag längtar till tisdag efter 12. Då är alla mina prov för den här perioden över. Sen har jag bara två provperioder kvar innan sommaren. Känns ganska bra. Kommande period är förrästen inte så farlig. Ganska skön faktiskt.

Men imorgon har jag matteprov. Har inte övat så mycket på det utan tänker mest koncentrera mig på engelskan som jag vet att jag kan få hyffsat bra i. Matten kan bara gå och dö för jag minns ingenting från innan jullovet och jag fattar ändå ingenting av någonting så.

 Och så är det äckligt i mitt rum och jag känner att jag kanske borde göra något åt det. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback