Alla hjärtans dag

Hoppas ni har haft en fina alla hjärtans dag idag! Jag brukar älska den här dagen varje år men jag vet inte riktigt vad som hände i år. Man märkte knappt av den alls känns det som och det tycker jag är väldigt tråkigt.
Inte ens i skolan uppmärksammades dagen. Jag menar i khs var det ju en väldigt stor grej med roliga program och grejer. Jag är lite besviken för det brukar vara en av mina favoritdagar.

Annars har dagen passerat rätt så normalt. Labbade i kemin och fick ut lite prov. Blev rätt nöjd.
Men nu känner jag att jag skulle behöva lite sportlov här! Fyra dagar kvar..




Många kramar till er på alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Henrika

Det var inget i khs heller :(

2011-02-14 @ 21:19:20
Postat av: Henrietta

sv: vad är det du säger?! vart är vår värld påväg.. :(

2011-02-15 @ 07:46:29
URL: http://henriettatornroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback