Sista skoldagen!

Idag är sista skoldagen innan jul eller ja imorgon kväll är det julfest men det räknas inte som skoldag heller! Hade en timme matte i morse från 8 till 20 över 9 så for jag hem och nu ha jag och mamma just ätit tomtegröt till lunch. Ska tillbaka till skolan 1 och ha en timme engelska så jag kan inte klaga på en jobbig sista dag iallafall med bara två timmar och massor med håltimmar. I helgen var ju jag, Lukas, Milla och Krille till Stockholm. Det var en mysig dag och det snöade massor!
Resten av helgen var jag med Lukas eftersom imorgon åker han till Närpes och är där över julen. Så inatt sov han här. Men jag ska försöka hinna träffa honom imorgon efter hans julfest som är på dagen.
Borde även gå ner på stan och fixa de sista julklapparna nu också någon dag. Har de flesta klara redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback