Jullov

Igår var det julfest vilket betydde att vi var lediga på dagen. Klockan 8 på morgonen ringde Lukas och sa att jag skulle titta ut genom fönstret och där stod han! Gulle hade fast han skulle ha fått sova kommit hela vägen in till stan för att va med mig innan han skulle åka iväg över julen! Han är så underbar så det finns bara inte!!
Sedan en sväng på stan med mamma och handla de sista julklapparna.
På kvällen var det dags för julbord i skolan och sedan julfest. Efteråt tog Milla, Krille och jag oss till strandnäs för fest hos Simon. Blev nog lyckat!
Idag har jag, min syster och mamma julbakat och nu ska jag in till stan och träffa Annette och Linnea för att fixa lite inför nästa stora fest, nämligen vår 18årsfest som närmar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback