Söndag

Hallå! Nu är det söndag igen och helgen har varit jättefin. Lukas har varit här och igår blev det lite shopping i Stockholm. Trevligt trevligt och idag har vi bara latat oss och efter att han farit hem så kom Milla hit och vi gick till Hammarvallen och satt på läktaren och njöt av värmen! Helt sjukt varmt har det varit hela helgen! Härligt!

Fastän det är söndag så känns det inte alls jobbigt med måndag imorgon. En av anledningarna är att vi bara går 3 dagar den här veckan eftersom vi sen har påsklov torsdag-måndag! Har planerat in lite grillning med fina människor och sen händer det väl säkert något mer också.

Annars så far jag till min älskling i Lemland imorgon efter skolan och blir där, så det blir väl säkert ingen större uppdatering här direkt skulle jag tro. Vet inte hur länge jag blir där men vi hörs väl inom den närmaste framtiden! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback