6.4

HEEEJ! Nu sitter jag hos pappa så då passar jag på att blogga när jag har internet. Var i skolan från kvart i 1 till halv 2 idag. Hade bara utvärdering i psykologin. Fick ut provet och jag fick 9! Mycket bättre än jag väntat mig. Igår fick jag ut kemin och i den fick jag också 9. Jag vet inte hur det kunde gå till. Jag har verkligen slarvat med provläsningen under denna period.
Men det är väl bara att vara glad åt det :)
Färgade ju håret för ungefär en vecka sen. Fick bli lite mörkare för jag var så trött på min mörka utväxt.





Jag blev jättenöjd!

Får sätta in ett grattis här också till min fina, underbara mamma som fyller 50 år idag! Tyvärr så är hon inte hemma utan i Åbo just idag, men imorgon kommer hon hem igen :)

Snart ska jag börja bege mig hemåt igen. Imorgon börjar jag 12 tror jag.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback