Söndag igen

Herrigud vad tiden går snabbt, det känns ju som igår det var söndag fast det var en vecka sen.
Jag skrev inte vad jag gjorde igår om jag minns rätt, så vi tar det nu.
Jag och min syster åkte in till stan med mamma och handlade massa saker, som jag kan visa senare. Annars tog jag det bara lugnt. Pappa är ute och bygger, han började igår, och måste springa in och ut hela tiden pga vårt underbara väder vi har här.. Men nu är han i stan och köper det sista sakerna som behövs till hans "bygge".
Jag berättar mer sen.

Nu på fredag börjar provperioden. Fast jag har inga lektioner på fredag så jag blir hemma och läser på prov hela dagen, och hela helgen också för den delen. Fast på lördag blir vi 5 tjejer som ska iväg på relaxen på Mariebad. Ska bli hur kul och skönt som helst! Så får man slappna av lite inför alla prov.
Under provperioden kommer schemat att se helt annorlunda ut. Så det gäller att hålla koll på det.
Efter proven börjar andra perioden, med helt nytt shema och nya ämnen.
Imorgon har vi datakurs igen.. Sist var det jättetråkigt, för vi lärde oss hur man skapade en mapp... Så det kändes inte så värt att vara där.

Idag ska jag nog inte göra så jättemycket, förutom att börja öva på hälsa förhöret om människokroppen.
Det handlar o muskler, skelett, leder, hjärta, lungor osv. Massa papper. Men vi slipper det till provet iallafall!

Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback