Skolan

Idag har det väl inte hänt så mycket i skolan,, förutom att vi började med ett projektarbete, så ska vi hålla föredrag. Jag har om artros (ledgångsreumatism) och osteoporos (benskörhet).
Det ska bli intressant! Jag tänkte att man kanske ska redovisa iform av en powerpoint.
Det betyder alltså att jag inte behöver gå på hälsatimmarna nu, så jag slutar 10 imorgon! Men jag kommer ändå bli kvar i skolan och jobba med projektet till klockan halv 2 då alla andra slutar. För sen ska vi till stan och på kvällen är det avskedsfest för Rebecka, som ska flytta till Vasa.


Rebecka kom till lusse för att underhålla mig på håltimmarna! Vi var ner till stan :)


Ben & jerry's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback