Planer för veckan

Nu är det söndagkväll. Dags och sätta ihop lite planer för veckan då kanske.

Måndag: Börjar egentligen 10, men tänker åka in med mamma till 8 eftersom jag måste jobba med projektarbetet om artros och osteoporos och jag har inga håltimmar annars imorgon. Jag har redan skrivit om artros och börjat med power-pointen! Problemet är bara att jag inte riktigt vet var jag har Maiken, som jag egentligen ska jobba med. Jag har något konstigt behov av att göra själv, det känns som om jag har bättre kontroll över situationen då. Men det måste jag ta tag i.
I franskan har jag diktamen också. Måste öva på det..

Tisdag: Börjar 10. Ska lämna in skriftlig redovisning om artros och osteoporos. På kvällen ska jag på core.

Onsdag: Det händer väl inte så mycket, förutom att det är oobligatorisk infotimme.

Torsdag: Ska ha muntligt föredrag om artros och osteoporos.

Fredag: Vet ännu inte om något annat än det vanliga ska hända.

Lördag: Stockholm och shoppa med ett helt gäng.

Söndag: Ska vara LEDIG!! Core på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback