It sucks

Usch. Har inte varit särskilt sugen på att blogga idag. Så ni får ursäkta. Blev inte riktigt som planerat, att läsa på prov. Så det kommer antagligen gå helt åt skogen på provena. Men jag vet ändå inte hur jag ska börja läsa. Jag vet inte ens hur jag ska läsa. Så jag får försöka och helt enkelt hoppas på det bästa.
Imorgon börjar jag 12 med franska och det är den enda lektionen imorgon.
Då skulle vi väl ha något muntligt prov. Jag har läst igenom styckena till det. Jag vet inte riktigt vad annat jag ska göra. Det sista som behövs just nu är ju provvecka..

Nu på kvällen åkte jag till pappa. Chinchillorna har fått ett litet hus. Sophia gillar att sova på skorstenen.
En lite rolig sak är att Sophia har jättemycket större bak tassar än sin mamma.
De är så himla fina.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback