Höst

Hej på er. Jag vet inte hur det är med er, men jag älskar hösten! Det är verkligen en mysig årstid. Och jag gillar faktiskt när det börjar bli kallt och mörkt när man får ta på sig massor med varma och mysiga höstkläder :)
Imorgon är det 1 oktober en riktig höstmånad med andra ord. Härligt!
Och sen alla vackra färger som kommer med hösten.


Tog bilden från google.

Ja imorse hände den sjukaste saken.. När mamma och jag åkte förbi en åker påväg till stan så såg jag två rådjur som sprang på åkern. Och plötsligt snubblar det ena rådjuret och slår en volt i luften! Och den andra tvärstannade och gick dit och bara stod och glodde på den som låg där. Jag vet inte hur det gick med stackarn men det var helt klart det sjukaste jag sett på länge haha!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAH, stackarn då xD

2010-09-30 @ 21:14:14
URL: http://rebeckaedithlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback