Hos mamma igen

Nu har ju jag bott hos pappa ett tag, men ikväll kände jag att jag ville åka hem till mamma igen. Det blir jobbigt i längden när man ska dela rum med sin syster och inte har någonstans att få gå och bara vara för sig själv en stund. Men nu när jag kom hem och slappnade av kände jag hur jäkla trött jag faktiskt är!
Så efter att jag kollat på idol och House så ska jag sova sova  sova!
Jag skulle vilja gå i ide ett tag..

Nu på kvällen  var jag med Linnea. Och vi gick med hennes hund en sväng och så var jag till henne en stund, sen gick vi till Milla för hon satt och pluggade på prov så vi gick och pratade med henne genom fösntret och det uppstod en lite konstig situation... Haha men till slut fick vi komma in!


Linnea och Salle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback